Известие

Collapse
No announcement yet.

Топъл въздуха за зимата при каране на газ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Топъл въздуха за зимата при каране на газ

    Интересува ме как става номера да прехвърля да взима топъл въздух, а не студен. Като карам на газ и отпусна поинерция не на скорост, оборотите ми заиграват и ми се случи колата да изгасне в движение. После разбрах че е от студения въздух? Та искам да му кажа да почне да смуче през двигателя.
    ?
    ‘96 155 2.0 16v ts 150 bhp sport - чукнато, продъъ се на части

  • #2
    Откъде ти смуче въздух?Директно отпред, както си е по default или ти е разкачена тръбата? Защото аз като си сложих газ и я разкачиха тръбата да не поема въздух директно, защото колата се дави и гасне, и нямам проблем.
    Lancia Dedra 1.8 i.e.

    Comment


    • #3
      ...сбогом и благодаря за рибата...
      ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


      :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

      Comment


      • #4
        доработката е елементарна
        обръща се тръбата за входящ въздух така че отворът й да е към изпускателните колетори и си 6-ти номер
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от търтей
          доработката е елементарна
          обръща се тръбата за входящ въздух така че отворът й да е към изпускателните колетори и си 6-ти номер
          Търтея е прав
          Проблема идва не толкова от студения въздух, колкото от това, че се набива въздуха и обеднява сместта когато си по инерция. Би трябвало да ти го прави при скорост над 100км.
          С регулиране може да се избегне изгасването, но не и колебанията в оборотите.
          Въпреки, че обръщане на тръбата е решение на проблема, ГАЗ-та е също така чувствителна към топлия въздух. Колата върви по спънато когато загрее, смучейки топъл въздух, но пък това е когато се кара на ГАЗ
          Каква ти е газовата На този мотор би трябвало да си сложил газов-инжекцион, но при него няма да се бъзика сместа когато караш по енерция, защото ЕКУ-то на уредбата ще я регулира
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Dodo 155
            Каква ти е газовата На този мотор би трябвало да си сложил газов-инжекцион, но при него няма да се бъзика сместа когато караш по енерция, защото ЕКУ-то на уредбата ще я регулира
            Като за на бялата сила за иляду и осемстотин лв. То само веднъж ми изгасна, но е достатъчно да се притесня, щото секунди след като спря и освен ръчната, друго не работеше. :>
            И още един проблем имам отскоро, ама той сигурно е от друго.. - от спряло положение, като дам много газ и аха ше се удави колата и ще спре, та тръгвам с по-малко газ.
            ‘96 155 2.0 16v ts 150 bhp sport - чукнато, продъъ се на части

            Comment


            • #7
              проблема не ти е в газта мене никога не ми е изгасвала ако е имала проблем с дебита на газ ми минава на бензин
              Все пак не забравяи че има датчик които мели разреждането от колекторите когато си на газ
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment


              • #8
                И аз си мисля, че проблема не е в ГАЗ-та
                Как е ламбдата, че тя дава инфо на ЕКУ-то на ГАЗ-та
                Сигурен ли си, че е настроена уредбата както трябва
                sigpic

                Comment


                • #9
                  ламбдата я сменях преди няколко месеца На всяко пълнене на резервоара почти си засичм разхода, ако беше изтрещяла, ще ми се качи пак с 2 литра отгоре, както преди на бензин, най-вероятно..
                  Да съм сигурен че е сложена уредбата както трябва, не мога да бъда.
                  От тогава не е гаснала вече.., ама и сега ме е страх малко и повече на скорост я карам
                  А и май нещо се отказах да правя тази манипулация с топлия въздух :>
                  ‘96 155 2.0 16v ts 150 bhp sport - чукнато, продъъ се на части

                  Comment


                  • #10
                    На газ не ти трябва топъл въздух .В книгите за газови устройства пише, че се губи мощност , ако се подава топъл въздух при каране на газ.
                    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                    Comment


                    • #11
                      И какво все пак е решението?

                      Моята е с изпарителна уредба Ловато и над 60 км/ч по инерция двигателят гасне, когато е на газ. Ако обърна дудука към колектора, дали ще се оправи, или да настоявам в сервиза да регулират изпарителя?
                      Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

                      Comment


                      • #12
                        ми за тебн маи е от въздуха.
                        Много му издва на празен ход и обеднява сместа и сагне .
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • #13
                          Re: И какво все пак е решението?

                          Първоначално публикувано от yovi
                          Моята е с изпарителна уредба Ловато и над 60 км/ч по инерция двигателят гасне, когато е на газ. Ако обърна дудука към колектора, дали ще се оправи, или да настоявам в сервиза да регулират изпарителя?
                          обръщай въздуховода към колекторите е ще се оправи
                          орлин е прав
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #14
                            Малко off topic ама за да не отварям нова тема:

                            При мен тая тръба за въздуха от левия до десния фар я няма. И сега смуче въздух в близост до колекторите. Пада ли мощността от това?
                            Alfa Romeo 155 1.8TS
                            Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ALFA CORSE
                              Малко off topic ама за да не отварям нова тема:

                              При мен тая тръба за въздуха от левия до десния фар я няма. И сега смуче въздух в близост до колекторите. Пада ли мощността от това?
                              съмнява ме - поне в някаква забележима степен - повече от 0.1кс

                              въздушния поток така или иначе вкарва студен въздух отпред и издухва топлия от колекторите назад а отвора ти си и е преди колектора
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment

                              Working...
                              X